Студијски
програм/студијски програми : ГРАЂЕВИНАРСТВО – САОБРАЋАЈНИЦЕ |
|||||||
Врста и ниво студија:
дипломске академске студије |
|||||||
Назив предмета: КОМУНАЛНА ХИДРОТЕХНИКА |
|||||||
Наставник: Миленковић
С. Слободан |
|||||||
Статус
предмета: изборни |
|||||||
Број
ЕСПБ: 5 |
|||||||
Услов:
Водовод и канализација зграда |
|||||||
Циљ предмета Оспособљавање
студената за сaмостално решавање стручних проблема из области снабдевања и
каналисања мањих насеља. |
|||||||
Исход предмета Способност
студента да користи стечена знања у решавању инжењерских проблема у области
комуналне хидротехнике. |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Изворишта
за снабдевање насеља водом. Дистрибуција воде у насељу. Системи и елементи
дистрибутивне мреже. Основи пројектовања, прорачуна, извођења дистрибутивне
мреже. Објекти на дистрибутивној мрежи, резервоари, пумпне станице, прекидне
коморе. Резервоари, величина, положај у односу на насеље, опрема.
Системи за прихватање и евакуацију
отпадних и других вода из насеља. Количине и квалитет вода. Проблеми
диспозиције. Основи пројектовања, прорачуна, извођења и одржавања каналске
мреже и објеката. Заштита вода. Биланс вода, стање квалитета вода. Акције
друштва на заштити вода. Канализациони
садржај и пријемник. Потребан степен пречишћавања. Пречишћавање вода (основне
операције и схеме постројења). Практична настава:Вежбе Израда парцијалних задатака
и идејног пројекта снабдевања водом и каналисања насеља. |
|||||||
Литература Др Милоје Милојевић : “Снабдевање
насеља водом и каналисање“, (1990) |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 2.7 |
||||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 2 |
Други
облици наставе: 0 |
Студијски
истраживачки рад: 0 |
||||
Методе извођења наставе Предавања, задаци на
вежбама, графички радови, консултације |
|||||||
Оцена знања
(максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена 40 |
Завршни испит |
поена 60 |
||||
активност у току предавања |
10 |
писмени испит |
30 |
||||
практична настава |
10 |
усмени испит |
30 |
||||
семинарски рада |
20 |
|
|
||||