Назив
предмета: САВРЕМЕНИ ПРОБЛЕМИ ПЛАНИРАЊА И РАЗВОЈА НАСЕЉА |
||
Наставник:
Митковић Б. Петар |
||
Статус
предмета: изборни |
||
Број ЕСПБ: 10 |
||
Услов: нема |
||
Циљ
предмета Упознавање студената са моделима развоја насеља у институционалном
погледу и савременим тржишним условима са посебним освртом на националној
територији |
||
Исход
предмета Оспособљавање студената за коришћење модела развоја насеља на националној
територији |
||
Садржај
предмета Централизовани и мешовити модел развоја. Значај институција и регулатива.
Планирање и тржиште. Односи политике развоја, планова и регулативе. Планерски
и урбанистички стандарди. Међународне организације, националне институције и
ефекти савременог планирања на развој насеља. |
||
Препоручена литература Тошковић
Д.: Увод у просторно и урбанистичко
планирање, Београд, 1996. Стојков
Б.: Анализа и синтеза у просторном
планирању, Београд, 1998. Ваништа Лазаревић
Е.: „Обнова градова у новом миленијуму“, Цлассиц мап студио, Београд, 2003. Spatial
Perspectives in Бајић-Брковић, М.,уредник, ''Одрживост и град'', Архитектонски
факултет Универзитета у Београду, Београд,1999. |
||
Број часова активне наставе 7 |
предавања: 3 |
Студијски истраживачки рад: 4 |
Методе извођења наставе предавања – дескриптивни метод,
аналитички метод, метод компаративне анализе,
предавања уз примену аудиовизуелних
средстава вежбе консултације |
||
Оцена
знања (максимални број поена 100) Активности током
наставе 10 Семинарски рад 60 Усмени део испита-одбрана семинарског рада 30 |