Студијски
програм/студијски програми : AРХИТЕКТОНСКО – ПРОЈЕКТАНТСКИ |
|||||||
Врста и ниво студија:
дипломске академске студије |
|||||||
Назив предмета: КОМУНАЛНИ ОБЈЕКТИ И ИНФРАСТРУКТУРА |
|||||||
Наставник: Миленковић
С. Слободан |
|||||||
Статус
предмета: изборни |
|||||||
Број
ЕСПБ: 3 |
|||||||
Услов:
- |
|||||||
Циљ предмета Упознавање
са значајем и основним принципима планирања комуналних објеката и
инфраструктуре. |
|||||||
Исход предмета Оспособљеност
студената да разуме и примени основне принципе планирања комуналних објеката
и инфраструктуре у пракси. |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Значај
и подела градских инфраструктурних система. Планирање, организација и
фунционисање инфраструктурних система у градовима. Планирање градске саобраћајне
мреже (значај саобраћаја у развоју града, карактеристике савремене
моторизације и основни елементи и фазе планирања, системи саобраћајне мреже,
функционална категоризација и хијерархија улица, принципи планирања, елементи
саобраћајне мреже, стационарни саобраћај). Комунални објекти (комунални
проблеми градова и насеља, планирање, лоцирање, одржавање, комунална
хигијена). Водовод. Канализација. Енергетика. Посебне услуге. Гробља.
Депоновање и евакуација отпада. Практична настава:Вежбе Израда
семинарског рада из тематских области које прате програм наставе. |
|||||||
Литература Митковић
П.: Урбанизам – планирање градске саобраћајне мреже, Ниш, 1994. Жегарац
З.: Инфраструктурни системи, Београд, 1992. |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 1.3 |
||||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 1 |
Други
облици наставе: 0 |
Студијски
истраживачки рад: 0 |
||||
Методе извођења наставе 1. предавања – дескриптивни метод, аналитички метод,
метод компаративне анализе, предавања уз примену
аудиовизуелних средстава 2. вежбе 3. консултације |
|||||||
Оцена знања
(максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена 70 |
Завршни испит |
поена 30 |
||||
активност у току предавања |
3 |
писмени испит |
- |
||||
вежбе |
7 |
усмени испит - одбрана семинарског рада |
30 |
||||
семинарски рад |
60 |
|
|
||||