Студијски
програм/студијски програми : АРХИТЕКТОНСКО
– ПРОЈЕКТАНТСКИ |
|||||||
Врста и ниво студија:
дипломске академске студије |
|||||||
Назив предмета: КОНСТРУКТИВНИ
СКЛОПОВИ И СИСТЕМИ |
|||||||
Наставник: Костић С.
Драган |
|||||||
Статус
предмета: изборни |
|||||||
Број
ЕСПБ: 3 |
|||||||
Услов:
- |
|||||||
Циљ предмета Архитектонско
конструкцијско обликовање носивих система стамбених, административних,
јавних, привредних зграда, у циљу постизања оптималног склада функције,
естетике и стабилности. |
|||||||
Исход предмета Стицање основниох знања
потребних за анализу конструктивног система и његових елемената код стамбених, административних, јавних,
привредних зграда са аспекта склада функције, естетике и стабилности. |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Анализа
конструктивних система и склопова објеката у целости, а у зависности од опште
намене објекта (стамбене зграде према типологији: вишеспратни масивни,
вишеспратни скелетни, вишеспратни просторно-површински решеткасти системи;
јавне зграде према типологији: вишеспратни скелетни, просторно-површински
решеткасти, просторно-површински системи, висећи системи, шаторасти системи;
привредне зграде према типологији: приземни скелетни, просторно-површински
решеткасти приземни или спратни, просторно-површински системи, висећи
системи, шаторасти системи). Практична настава:Вежбе Интерактиван рад са
студентима на примени погодних алтернативних конструктивних система за задату
намену објекта. |
|||||||
Литература Данчевић
Д.: Конструктивни
системи у високоградњи, Институт ЗНР 1978, Поповић
Ж.: Зградарство, Научна књига Београд 1987, Несторовић
М.: Конструктивни системи у високоградњи, АФ Београд 2000. |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 1.3 |
||||||
Предавања: 1 |
Вежбе: 2 |
Други
облици наставе: 0 |
Студијски
истраживачки рад: 0 |
||||
Методе извођења наставе Настава се реализује кроз
предавања у виду презентација појединих методских јединица као и уз
консултације са наставником. Интерактиван рад са студентима на вежбама у циљу континуалног праћења
нивоа знања студената. Самосталан рад студената одвија се кроз израду
графичких радова и семестралног рада
уз консултације са наставником |
|||||||
Оцена знања
(максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена 40 |
Завршни испит |
поена 60 |
||||
активност у току предавања |
5 |
писмени испит* |
30 |
||||
практична настава |
5 |
усмени испит |
30 |
||||
графички радови |
30 |
|
|
||||
*Семестрални рад (30) је
алтернатива писменом испиту