Студијски
програм/студијски програми : АРХИТЕКТОНСКО
– ПРОЈЕКТАНТСКИ |
|||||||
Врста и ниво студија:
дипломске академске студије |
|||||||
Назив предмета: УРЕЂЕЊЕ ПРОСТОРА И ОДРЖИВИ РАЗВОЈ |
|||||||
Наставник: Митковић
Б. Петар, Василевска
М. Љиљана |
|||||||
Статус
предмета: изборни |
|||||||
Број
ЕСПБ: 3 |
|||||||
Услов:
положени испити из предмета Урбанизам I, Урбанизам II, Урбанизам III,
Урбанизам IV на основним студијама Студијског програма Архитектура. |
|||||||
Циљ предмета Упознавање
са значајем, методама и принципима концепта одрживог развоја у процесу
планирања, уређења и коришћења простора. |
|||||||
Исход предмета Оспособљеност студената да разуме и примени принципе
и методе одрживог развоја у процесу планирања, уређења и коришћења простора. |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Просторна
димензија развоја. Интегрисање циљева просторног, економског. Социјалног и
енвајронменталног развоја. Дефиниција и значај концепта одрживог развоја.
Могућности примене концепта одрживог развоја у просторном и урбанистичком
планирању. Практични примери примене принципа одрживог развоја. Практична настава:Вежбе Израда
семинарског рада из тематских области које прате програм наставе. |
|||||||
Литература Бајић-Брковић, М.,уредник, ''Одрживост и град'',
Архитектонски факултет Универзитета у Београду, Београд, 1999. Вујошевић, М.,'' Новије промене у теорији и пракси
планирања на западу и њихове поуке за планирање у Србији/Југославији'', ИАУС,
Београд, 2002. Spatial
Perspectives in Europe, Ministry of Housing, Spatial Planning and the
Environment, National Spatial Planning Agency, 2000. |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 1.3 |
||||||
Предавања: 1 |
Вежбе: 2 |
Други
облици наставе: 0 |
Студијски
истраживачки рад: 0 |
||||
Методе извођења наставе Предавања – дескриптивни метод, аналитички метод,
метод компаративне анализе, предавања
уз примену аудиовизуелних средстава вежбе, консултације. |
|||||||
Оцена знања
(максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена 70 |
Завршни испит |
поена
30 |
||||
активност у току предавања |
3 |
писмени
испит |
- |
||||
активност - вежбе |
7 |
усмени испит (одбрана
семинарског рада) |
30 |
||||
семинарски рад |
60 |
|
|
||||