Студијски
програм/студијски програми : AРХИТЕКТОНСКО – ПРОЈЕКТАНТСКИ |
|||||||
Врста и ниво студија:
дипломске академске студије |
|||||||
Назив предмета: СТУДИО (УРБАНИЗАМ И ПРОСТОРНО ПЛАНИРАЊЕ) |
|||||||
Наставник: Василевска
М. Љиљана |
|||||||
Статус
предмета: обавезни |
|||||||
Број
ЕСПБ: 6 |
|||||||
Услов:
- |
|||||||
Циљ предмета Упознавање са значајем, методама и
принципима просторног и урбанистичког планирања, уређења и коришћења
простора. |
|||||||
Исход предмета Оспособљавање студената да разуме и примени методе
и принципе просторног и урбанистичког планирања у савременој планерској
пракси. |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Студенти
решавају конкретне планерско-пројектне задатке уз примену свих стечених
знања. Ради се у малим групама где се настава одвија панелно по систему флеш
излагања, консултације, индивидуални и тимски рад, под надзором менторског
тима (наставника и сарадника). Практична настава: Студијски истраживачки рад Израда
пројекта/плана и писменог рада из тематских области које прате програм
наставе. |
|||||||
Литература Добривоје
Тошковић: Увод у просторно и урбанистичко планирање, ГросКњига, Београд, 1995. Борислав
Стојков: Анализа и синтеза у просторном планирању, ИАУС, Београд, 1998. Бранко
Максимовић: Урбанизам – теорија просторног планирања и уређења насеља, Научна
књига, Београд, 1980. Петар
Митковић: Урбанизам – планирање градске саобраћајне мреже, ГАФ, Ниш, 1994 |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 3.5 |
||||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 0 |
Други
облици наставе: 0 |
Студијски
истраживачки рад: 2 |
||||
Методе извођења наставе 1. предавања – дескриптивни метод, аналитички метод,
метод компаративне анализе, предавања у студиу
уз примену аудиовизуелних средстава 2. рад у студиу 3. консултације. |
|||||||
Оцена знања
(максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена 40 |
Завршни испит |
поена 60 |
||||
предавања у студиу |
3 |
писмени испит |
- |
||||
вежбе у студиу |
7 |
усмени испит - одбрана пројекта/плана |
60 |
||||
пројекат/план
- елаборат |
30 |
|
|
||||