Студијски
програм/студијски програми : АРХИТЕКТОНСКО
– КОНСТРУКТИВНИ |
|||||||
Врста и ниво студија:
дипломске академске студије |
|||||||
Назив предмета: ПРОСТОРНА
СТАБИЛНОСТ АРХИТЕКТОНСКИХ
КОНСТРУКЦИЈА |
|||||||
Наставник: Здравковић
Г. Славко |
|||||||
Статус
предмета: изборни |
|||||||
Број
ЕСПБ: 5 |
|||||||
Услов:
Конструктивни системи I и II,
Математика II, Нелинеарна анализа, Методе за анализу конструкција |
|||||||
Циљ предмета Упознавање са
конструктивним системима вишеспратних зграда од челика. Оспособљавање за
анализу статичко-конструктивних карактеристика вишеспратних конструктивних система од челика ради
њихове рационалне примене у конкретним случајевима. |
|||||||
Исход предмета Стицање основниох знања
потребних за анализу и прорачун вишеспратних
конструктивних система са аспекта граничне носивости и употребљивости
применом савремених рачунских модела
(методе коначних елемената). |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Системи
конструкција вишеспратних зграда, принципи пројектовања оваквих система,
конструкцијски облици вишеспратних челичних скелетних система, носивост
конструкција високих објеката, развој система за укрућење, системи укрућења
висшеспратних оквира и скелета. Практична настава:Вежбе Рачунске вежбе на примени
нумеричких поступака прорачуна сила и деформација вишеспра-тних конструктивних система. |
|||||||
Литература Статика
конструкција по теорији другог реда, М. Чаушевић, С. Здравковић, Светлост
Сарајево, 1992. Стабилност конструкција, збирка решених задатака са изводима
из теорије, С. Здравковић Универзитет
у Нишу, 1984. Sulyok-Selimbegović M.:
Čelične konstrukcije, AF Zagreb 2003,
Поповић Ж.: Зградарство, Научна књига Београд 1987, Ангелов М.: Архитектурни
конструкции, Техника Софија 1996 |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 2.7 |
||||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 2 |
Други
облици наставе: 0 |
Студијски
истраживачки рад: 0 |
||||
Методе извођења наставе Настава се реализује кроз
предавања у виду презентација појединих методских јединица као и уз
консултације са наставником. Интерактиван рад са студентима на вежбама у циљу континуалног праћења нивоа знања
студената. Самосталан рад студената одвија се кроз израду рачунских радова и
семестралног рада уз консултације са
наставником |
|||||||
Оцена знања
(максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена 40 |
Завршни испит |
поена 60 |
||||
активност у току предавања |
5 |
писмени испит |
30 |
||||
практична настава |
5 |
усмени испит |
30 |
||||
рачунски радови |
30 |
|
|
||||