Студијски
програм/студијски програми : АРХИТЕКТОНСКО
– КОНСТРУКТИВНИ |
|||||||
Врста и ниво студија:
дипломске академске студије |
|||||||
Назив предмета: АНАЛИЗА
АЛТЕРНАТИВНИХ АРХИТЕКТОНСКО – КОНСТРУКТИВНИХ РЕШЕЊА |
|||||||
Наставник: Богдановић
Б. Велиборка, Костић С.
Драган |
|||||||
Статус
предмета: изборни |
|||||||
Број
ЕСПБ: 5 |
|||||||
Услов:
Конструктивни системи I и II |
|||||||
Циљ предмета Анализа пројектованих
решења конструкција у функцији остварења предвиђене намене објекта. Анализа
са становишта радикалности решења у изградњи и експлоатацији објекта. Анализа
у погледу примењених материјала, конструкција и система. |
|||||||
Исход предмета Стицање основниох знања
потребних за избор конструктивног система и материјала за израду са аспекта
намене објекта. |
|||||||
Садржај предмета Теоријска настава Типологија зграда,
функционални услови, конструктивни услови, комуникациони услови, инсталациони
услови, примена конструктивних система на поједине функционалне типове
зграда. Практична настава:Вежбе Цртачке вежбе на примени
алтернативних архитектонско-конструктивних решења. |
|||||||
Литература Данчевић Д.: Конструктивни системи у високоградњи,
Институт ЗНР 1978, Поповић Ж.: Зградарство, Научна књига Београд 1987, Ангелов М.: Ахитектурни конструкции, Техника Софија
1996, Sulyok-Selimbegović M.: Челичне
конструкције, АФ Загреб 2003, Подхорски
И.: Носиве конструкције, АФ Загреб 2003 |
|||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови 2.7 |
||||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 2 |
Други
облици наставе: 0 |
Студијски
истраживачки рад: 0 |
||||
Методе извођења наставе Настава
се реализује кроз предавања у виду презентација појединих методских јединица
као и уз консултације са наставником. Интерактиван рад са студентима на
вежбама у циљу континуалног праћења нивоа знања студената. |
|||||||
Оцена знања
(максимални број поена 100) |
|||||||
Предиспитне обавезе |
поена 60 |
Завршни испит |
поена
30 |
||||
активност у току предавања |
5 |
писмени испит |
- |
||||
практична настава |
5 |
усмени испит |
30 |
||||
графички радови |
30 |
|
|
||||
тестови |
15+15 |
|
|
||||